Cum sa scapi de grasimea de pe burta

 

In general, poti gasi pe toate drumurile indicatii despre cum sa scapi de grasimea de pe burta. Exista tot felul de diete traznite si de modele de exercitii care pretind ca pot face minuni in ceea ce priveste grasimea si in special grasimea de pe burta. Adevarul, insa, este unul foarte simplu. Nu exista nici un miracol ci doar niste trucuri simple ce trebuiesc urmate si transformate intr-un stil de viata.

 

alimente-care-ard-grasimea-DE-PE-BURTA-5

ALIMENTELE CARE ARD GRASIMEA DE PE BURTA

alimente-care ard grasimea

EXEMPLU DE MIC DEJUN CARE TE SCAPA DE BURTA

mic-dejun

ADOPTA DIETA POTRIVITA

Degeaba alergi pe banda cu orele daca mananci mezeluri si produse de patiserie. Cheia catre succes consta in consumul alimentelor potrivite, in cantitatile potrivite.

Fibre-Foods

1.    Fibrele – te scapa de burta

Cum functioneaza: Fibrele stimuleaza tranzitul intestinal, reducand balonarile si fermentatia.

Alegerea perfecta – Legume si fructe, cereal integrale

Exemplu: Fructe si legume bogate in fibre, cereal integrale.

Ce sa mananci:  mere, capsuni, prune, fasole, broccoli, morcovi sau conopida, fugi de ovaz.

proteine

2.    Proteinele – te ajuta sa ai un abdomen plat

Cum functioneaza: In ceea ce priveste proetinele acestea actioneaza pe mai multe planuri. Sunt elementul fundamental necesar pentru tesutul muscular, tin foarte bine de foame, iar digestia lor este una consumatoare de calorii, contribuind la arderea celulelor adipoase.
Te saturi repede, nu mai simţi nevoia să ronţăi diverse chestii interzise, între mese, scapi de fermentaţie şi de balonări.

Exemplu: carnea slaba, fara grasimi

Ce sa mananci: piept de pui, pasare (curcan, de preferinta, si fara piele, evident), jambon, peste, oua.

carbohidrati-buni-1

3.    Carbohidratii complecsi, cu eliberare lenta

Cum functioneaza: carbohidaratii sunt de doua feluri, carbohidrati buni si rai. Carbohidratii rai sunt carbohidratii care au eliberare rapida (zaharul din alimente, dulciuri) iar carbohidratii buni sunt cei cu eliberare lenta care sunt benefici pentru metabolismul organismului.

Exemplu: fructe si legume verzi si fainoase integrale.

Ce sa mananci: orez brun, grau integral, vegetale cu frunze verzi (mazare, linte, fasole), paste integrale etc.

OBICEIURI CARE TE SCAPA DE BURTA

4.    Bea apa, dar intelege de ce o faci

Cu cat bei mai multa apa, cu atat vei scapa mai repede de grasimea incapatanata din zona abdominala. Cu o cantitate insuficienta de apa in corp, ficatul, un organ extrem de important pentru arderea grasimilor, incepe sa functioneze mai lent. Iar daca ficatul nu functioneaza la parametri optimi, organismul incepe sa stocheze grasime, care se va depozita cu precadere in zona abdominala. De aceea trebuie sa bei cei 2 litri de apa pe zi, pentru a-ti mentine organismul hidratat si a pierde din grasime.

5.    Mananca putin si des si nu sari peste mese

Daca faci pauze prea lungi intre mese, senzatia de foame se va instala rapid si te poate determina sa faci alegeri nefericite din punct de vedere nutritional.  Mancatul regulat ajuta la reducerea nivelului insulinei si la accelerarea metabolismului.

Atunci cand  sari peste o masa, rata metabolica scade si arzi mai putine calorii. Pentru a-ti tine corpul intr-un proces continuu de ardere a grasimilor mananca mai multe portii mici pe tot parcursul zilei.

6.    Culca-te mai devreme

Daca faci parte din categoria celor care nu fac miscare decat daca sunt impinsi de la spate, poti avea un abdomen plat daca te vei culca, in mod constant, cu o ora mai devreme. Este dovedit ca un somn sanatos, dar mai ales respectarea orelor de somn este una din condtiile unei siluete frumoasa. Cei care dorm insuficient au cu 15% mai multe sanse sa sara de valorile maxime ale grautatii normale.

Diet concept

7.    Bea apa inainte sa mananci

Trebuie sa ai mereu un pahar de apa la indemana, pe care sa-l consumi inainte de mese si gustari. Pe langa faptul ca apa hidrateaza, ea umple stomacul si astfel vei manca mai putin. Daca esti deshidratat va aparea oboseala si exercitiile fizice vor fi ingreunate.

8.    Consuma otet de mere

Un aliat pentru cei care vor un abdomen plat fara exercitii este otetul de mere. Este dovedit ca daca consumi zilnic circa doua linguri de otet de mere, acestea contribuie foarte eficient la degradarea depozitelor de grasime.

9.    Uita de toate bauturile carbogazoase

Indiferent daca a sunt dietetice sau nu, renunta la bauturile carbogazoase. Uita si de apa minerala. Singura apa care este cu adevarat buna este apa minerala plata.

alimente-care-ard-grasimea-DE-PE-BURTA-2

10. Mai usor cu grasimile combinate cu carbohidratii

Mai multe studii au aratat ca persoanele care consuma multi carbohidrati, tind sa se ingrase in jurul taliei. Grasimile consumate separat de carbohidrati nu ingrasa si au avantajul ca ne dau o senzatie rapida de satietate, care ne tine pentru mult timp. Insa, in combinatie cu painea, pastele sau cartofii, grasimile ajung sa se depuna destul de rapid. Asadar, daca mananci des mici si carnati cu paine, paste cu smantana sau sandviciuri cu parizer si salam, nu trebuie sa te miri ca ai burta. Nutritionistii recomanda evitarea grasimilor rele (mezeluri, carne de porc, margarina, alimente de tip fast-food, cartofi prajiti, chipsuri, prajeluri, biscuiti, prajituri, produse de patiserie) si inlocuirea lor cu grasimile bune (peste, avocado, nuci, seminte, ulei de masline, carne slaba, lactate usoare), pentru a evita instalarea bolilor de inima. Studiile au aratat ca dietele fara grasimi s-au dovedit, pe termen lung, ineficiente in pierderea in greutate, de aceea orice dieta de slabire trebuie sa contina si grasimi, preferabil sanatoase.

11. Ai grija cu dulciurile

Nu concepi nicio masa fara un desert? Ti se face pofta din senin de ceva dulce si bun? S-ar putea sa treci printr-o dependenta de dulciuri care se reflecta cel mai bine in zona ta abdominala. Pofta de dulciuri poate fi diminuata consumand fructe, migdale, seminte, miere, lapte de soia cu vanilie. Zaharul nu trebuie eliminat complet deoarece o scadere a glicemiei poatre stimula foamea si, in particular, pofta de dulciuri. Indulcitorii artificiali trebuie si ei evitati, deoarece pot predispune la ingrasare.

alimente-care-ard-grasimea-DE-PE-BURTA-4

12. Mananca pepeni

Fie ca sunt galbeni sau rosii, acestia contin nutrienti care determina reintrarea in circulatie a grasimilor abdominale, ceea ce duce la indepartarea si eliminarea lor.

13. Ia cina ca sa scapi de burta in somn

Bucurie mare – nutritionistii (ma rog, macar unii dintre ei) ne dau voie sa luam cina. Daaar! Nu oricum. Nici nu te gandi la glucide! Fara fructe, miere in ceai sau alte “dulcegarii”! Liber la legume (excepţie facand cartoful). Ideal – sub forma de supa sau gatite la abur, alaturi de peste gras (somon, macrou, sardele etc.) sau de branza tofu.

Cum funcţionează? Procesul de reglare a metabolismului decurge în aşa fel încât în partea a doua a nopţii – în somn – se accelerează lipoza (topirea grăsimilor).

14. Fa exercitiile potrivite

Simplele abdomene nu te vor ajuta sa scapi de “pernutele” de pe burta. Va trebui sa incluzi in sesiunea de fitness abdomene pentru zona superioara si pentru cea inferioara, ridicari ale picioarelor, atat din pozitia culcat pe spate, cat si din pozitia culcat pe laterala, cat si exercitii pentru muschii abdominali oblici. O recomandare excelenta sunt si 2-3 ore de inot pe saptamana.

EXERCITII-PENTRU-GRASIME-BURTA-1

EXERCITII-ABDOMEN-1

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *