Exercitii pentru ABDOMEN PLAT – cu efort minim

Abdomenul plat – visul multor persoane. Acest vis nu este greu de atins. Totusi, este o greseala sa consideri ca, exercitiile clasice – renumitele “abdomene” sunt exercitiile perfecte pentru un abdomen plat. Aceste exercitii, vor mari masa musculara, dar nu te vor scapa de grasimea acumulata in zona abdomenului.

Exercitiile denumite “vacuum” sunt solutia pentru un abdomen plat. Aceste exercitii sunt folosite in bondybuilding si yoga. Doar cu cateva exercitii simple, poti sa obtii un abdomen plat.

Cu multi ani in urma, Arnold Schwarzenegger a facut populare exercitiile “vacuum” in bodybuilding. Acum aceste exercitii sunt integrate in mod eficient in orice rutina care are ca scop un abdomen plat si tonifiat.

1. Beneficiile exercitiilor “vacuum”

Exercitiile bazate pe principiul “vacuum” ajuta, atat sa obtii abdomenul plat, dar in acelasi timp este benefic intregului organism:

  • tonifiaza muschii care sustin organele interne
  • elimina grasimea care se formeaza in jurul organelor, tipul de grasime care de altfel este cea mai periculoasa
  • organelle, care datorita kilogramelor in plus, au “coborat” in zona abdominala, revin in pozita initiala
  • tonifiaza peretii intestinali, imunatateste intregul sistem digestiv
  • exercitiile regulate bazate pe efectul “vacuum” imbunatatesc procesul metabolic si circulator al sangelui in zona abdominala
  • imbunatateste postura
  • in timpul exercitiului, este necesar sa respire corect, oferind un plus de origenare intregului organism
  • nu necesita niciun echipament special, poate fi practicat oriunde, indifferent de pozita corpului.

2. Cand, cum si cat de des sa faci exerciile “vacuum” pentru abdomen

Respirata corecta sta la baza exercitiilor “vacuum”. De aceea, la inceput, exercitiile trebuie sa le faci in fata oglinzii. Cand execute exercitiile vaccum, trebuie sa eviti tensiunea muschilor.  Important este sa relaxezi muschii imediat dupa presiunea exercitata in zona abdominala, cu ajutorul respiratiei.

Dimineata, inainte de masa este mometul ideal pentru exercitiile vacuum. Le poti face si in timpul zilei, dar nu imediat dupa ce ai mancat. Daca simti disconfort in timpul exercitiilor, trebuie sa te opresti. Numarul ideal de exercitii este de cel putin 3 repetari de 10-15 ori pe zi. Poti face mai multe repetari, dar in niciun caz mai putine.

3. Exercitii pentru abdomen – “vacuum”

Exercitiile se pot face in orice pozitie, culcat, stand pe scaun, in genunchi sau chiar in picioare.

 

 

Exercitii pentru abdomen – In pozitia culcat

  • Este cel mai usor de realizat.
  • Din pozitia culcat, pe spate, inspira profund, tragand stomacul cat mai mult iar apoi relaxeaza in pozitia initiala.
  • Repeta de 10–15 ori.

Exercitii pentru abdomen – In pozitia sezand

Exercitii pentru abdomen – In picioare

Exercitii pentru abdomen – stand in genunchi

 

Este garantat ca, facand o rutina ce presupune minim 10-15 repetari de exercitii vacuum pe zi, vei avea un abdomen plat si tonifiat!